Sälja huset

Ja nu sitter det på hemnet och i Ljusnan och på onsdag visning. Jag hoppas vi får det sålt så vi kan flytta. Jag älskar det nya stället och vill dit. Det är tydligen inte ute efter vem som betalar bäst utan vill hellre att rätt person köper det och att deras barn senare får komma och titta på det. Och bor vi där får de gärna komma och besöka oss när det vill. Har plockat röjt städat inför visningen. Vi behöver verkligen rensa bort massa grejor även om vi inte flyttar så nå bra blir det hur det än går. Men jag vill verkligen ha det här stället men blir det inte så blir vi kvar tills det dyker upp något annat. Hur vi gör med gäststugan vet vi inte än bästa vore att ta med den men massa jobb med att flytta den. Den får i värsta fall gå med på köpet om det hänger på det. Håll tummarna för oss nu.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Okej ja vi får se vad det visar...har varit till läkaren och resten har du väl läst på facebook. Har inte mått bra på några dagar nu och har jobbat. P.s Jag har också telefonen kvar D.s

2010-08-01 @ 13:44:47
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: eva stureson

ja men vill inte ringa när du har fullt upp, utan bättre att du ringer när det är lugnt länge sedan vi pratade bara och jag brukar ringa kram

2010-08-01 @ 14:00:00
URL: http://evasturesson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja fast när jag ringde senast för några dagar sen så hade du fullt upp ;) kram

2010-08-01 @ 18:54:15
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0