Har varit på treårs kalas för Elvis

Det var så kul att se honom öppna paketen allt han öppnade så blev det jubelrop. God tårta fick vi riktigt mycket socker. Imorgon är det fullt upp men det är ju bra för då håller jag mig igång. Måste börja ut och gå igen men har inte velat sen Stej dog före midsommar känns så konstigt utan honom, saknar honom så och saknar även Venus som dog för över ett år sedan. Det är så svårt att mista dem är ju som ens barn. Mår riktigt bra just nu jämfört med tidigare i sommar får hoppas det håller isig ett tag nu. Jag har ju allt att glädjas åt men är så svårt ibland. Ja nu ska jag försöka ta dan som den kommer blir svårt men måste lära mig att inte ta ut allt iförskott. Snart är den förbaskade fotbollen slut med så skönt. Snart ska jag sova jag är så trött, jag som brukar vara uppe så länge men nu ett tag har jag lagt mig tidigt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja fy vad trött jag är på detta illamående nu!! :( Och ont gör det i magen då bebisen rör sig..och nu halsbränna..suck!!! Tänk vilken lätt graviditet jag hade med Noah!! Hade du inget illamående alls med oss?? Kram

2009-09-06 @ 14:26:45
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Eva Sturesson

Jo lite men i början. Men när jag väntade dig började jag spy runt 30 veckan.

2009-09-06 @ 18:44:08
URL: http://evasturesson.blogg.se/
Postat av: Lotta

okej hihi ja vi får väl se vem som tittar ut då ;)

2009-09-06 @ 20:43:51
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0