Vad slutar detta med!

Fått två olika mediciner mot klådan och leverpåverkan eller leversvikt som onkologen säger. Det blir värre för varje natt somnade fem i morse. Det var en vidrig natt tycks bli värre när febern stiger har ju varje dag lite på dagen sen blir det runt 38.6 . Och det går bara att göra något åt det om de vet vad det är men inte helt säkert beror på vad. Leverronden i Uppsala imorgon lär inte ge nåt svar på det utan får nog vänta tills magnetröntgen är gjord och kollad så nästa vecka. Om det inte är försent då, känns hemskt allt nu. Tänk på att allt går så fort umgås med era nära och kära så mycket ni kan ta vara på tiden vi fått tillsammans . Ring om ni inte kan träffas men hör av er. En dag är allt för sent och man ångrar sig. Ett samtal betyder så mycket, det känner jag när jag sitter här ensam och bara tankarna åker runt i huvudet. Vi tror vi är odödliga men det är vi inte.

Kommentarer
Postat av: Peter olsson

Ja du har det kämpikt du vännen men vi får hoppas att det vänder. Kram till dej och Jan. Peter.

Svar: Tack Peter hur blev det på lördag hittar du till Flugbo kram till hela familjen
mormor och farmor Eva

2013-05-29 @ 13:51:28
Postat av: Anki

Åh kära vän <3

Här kommer en stor varm kram och det är ju klart att allt känns hemskt när man inget vet.
Tappa inte hoppet i alla fall. Bryt ihop nu och sen reser du dig igen.
Anki

Svar: Ja får väl försöka och komma igen om det nu inte blir för negativt svar kram Anki
mormor och farmor Eva

2013-05-29 @ 13:56:30
Postat av: Maja

Håller med Anki! Kram❤❤❤

Svar: Kram på dig Maja du är så snäll mot allt och alla
mormor och farmor Eva

2013-05-29 @ 14:48:13
Postat av: Ingrid

Tänker på dig varje dag, undrar hur du har det. Livet är inte rättvist, jag har tyvärr inga ord till tröst, men jag önskar självklart att det vänder för dig, du kämpar och kämpar. Det där med att ta vara på varandra är vi ofta dåliga på, vi är ofta dåliga på att ta hand om oss själva oxå, livet bara rinner på. Det är liksom inte målet som är av betydelse utan resan dit. Tack för att du delar med dig av din klokskap och jag önskar så att allt ordnar sig för dig!

Svar: Ja du Ingrid vi lever och tar för givet att så ska det förbli det gjorde jag med. Men händer något så sätter man värde på allt på ett annat sätt. Mycket blir bagateller och ibland reagerar man väldigt när man är deppig och kan bli arg på allt. Kram och tack
mormor och farmor Eva

2013-05-29 @ 15:59:53
Postat av: Gunilla

Fy att du ska behöva ha det så här, Eva. Vad annat kan man säga? Hoppas att de kan hjälpa dig snart!!
Jag tänker jättemycket på dig. Varm kram

Svar: Tack det värmer
mormor och farmor Eva

2013-05-29 @ 17:27:19
URL: http://www.gunillatoll.se
Postat av: Ninni

Jag hoppas sjukvården vet vad de håller på med så det inte blir nån väntan i onödan. När du nu mår så dåligt kan de väl ge dig magnetröntgen tidigare? Eller vad väntar de på?
Du har så rätt i att vi ska ta vara på varann och umgås så mycket vi kan.
Hoppas du får sova inatt och därmed har mindre klåda.
Kramen.

Svar: Nej blev inget sova inatt heller, så jag fick en jobbig resa. Upp till Hudiksvall kändes som om jag var halvt död. Försökte sova i bilen men gick inte utan blundade bara. Väl hemma så har jag sovit så känner mig piggare kram
mormor och farmor Eva

2013-05-29 @ 18:28:41
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0