Ovissheten är värst!

Trodde aldrig jag skulle hamna i den här situationen. Enligt onkologen så är det ju illa nu, enligt Uppsala kan man inte säga vad det är om man inte vet varför mina gallvärderna är så höga och billurbin. Kan ju som sagt vara att i värsta fall att levern lägger av eller en spridning i gallgångarna. Men möjligheten finns att det är på grund av IRA bränningen. Fick ny medicin mot klådan ska tänka på att inte äta fet mat, och på torsdag tar de upp mig på leverronden i Uppsala. Men ska ju till Hudiksvall och göra magnetröntgen på gallgångarna så tror inte på någorlunda riktigt svar förän det är gjort. Jan var hemma två dagar förra veckan och inte blev det nån Bonjovi heller. Men nu måste han jobba ekonomin går i botten. Bara man finge ett besked så man visste vad det här är mår illa klåda på hela kroppen. Det är ju av leverpåverkan, hade inte en aning om att jag skulle kunna hamna i detta nu när jag fått vara med på forskningsgruppen i Uppsala. Feber varje dag och jag orkar inte något så stackars Jan får göra allt. Lägger ut några bilder på barnbarnen en del av dom som jag snott av föräldrar och Kaisa förstås.
Lilla Bonnie när hon var hit i lördags.
Kaisa som tagit denna fina bild på Livia. Fotograf Kaisa
Snodde den här av Gabbe tuffing

Kommentarer
Postat av: Maja

Kram ❤❤❤❤❤❤❤

Svar: Massa kramar till dig Goa Majab
mormor och farmor Eva

2013-05-27 @ 21:37:23
Postat av: Gunilla

Hoppas, hoppas att det beror på bränningen och att symtomen lägger sig, Eva!!! Fina bilder du har lagt ut. Kram

Svar: Ja Gunilla det hoppas jag med så det inte är något värre massa kramar
mormor och farmor Eva

2013-05-27 @ 23:25:16
URL: http://www.gunillatoll.se
Postat av: Ninni

Nä, det här var ju ett bakslag för dig! Jag hoppas det beror på den senaste behandlingen så du får bli pigg snart.
Vad jobbigt att inte orka något. Skönt ändå att Jan gör det du inte orkar men det är jobbigt då man själv inte kan annat än se på.
Håller tummarna och ber om att du ska bli av med de här besvären så snart det bara går.
Kramen.

Svar: Ja du vet väl hur det är när du är som värst i din sjukdom eller sjukdomarna. Men du är ju så envis och ska klara dig själv. Ja nu vill jag veta vad det här beror på hur allvarligt det är. Men höll mig sittandes i soffan i tre timmar idag det kändes bra. Hoppas du mår bra nu. Kramar till dig
mormor och farmor Eva

2013-05-28 @ 08:30:36
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0