Elvis och Ella är hos oss!

Vi hämtade dom idag kl 15.00 på fritis och hos dagmamman. Som vanligt var det pannkaka de ville ha till kvällsmat. Jan stiger upp och skjutsar till förskolan och dagmamman imorgon eftersom jag inte är så pigg på morgonen. Igår var vi ute på en promenad det blåste lite och det räckte för att jag nån timme senare fick frossa och 38..7 i feber inatt. Lika kvällen före, det kommer lite då och då och det är lite jobbigt. Och sen värken som gör att jag inte kan sova, vete katten när man somnade före morgonsidan sist. Sen vore det bra om man fick ta vanliga värktabletter och inte bara morfin men hoppas jag få ta prov snart så jag vet vad jag får ta. Men annars går det framåt med kondisen orkar lite mer nu, men behöver vila en stund varje dag. Blir spännande sen och se om de hittar några fler nästa gång jag gör ultraljud. Det hoppas jag ju att de inte gör men annars skulle de bränna igen med IRE. Det kommer ju så klart stunder nu med när man undrar hur det ska gå men oftast känns det bra. Hoppas kunna orka köra själv och hälsa på folk. Från det ena till det andra undrar om jag lyckas få barnen i morgonkväll att äta tackos men misstänker att de ska ha pannkaka. Får se om Kaisa, David och Esmeralda får lämna sjukhuset i morgon, annars får farmor ta över i morgonkväll.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Fy vad jobbigt med febern! Ska det aldrig ge sig? Du är duktig som kämpar på. Ta inte i för mycket bara, det kan ju vara sånt som ger dig feber. Och värk. Kroppen protesterar...
Vad kul att ni kan ha barnbarnen hos er men jag förstår att det kan bli rätt jobbigt för dig när du inte är pigg samtidigt som det ger mycket energi att få vara tillsammans med barnbarnen också.
Jag hoppas verkligen att du slipper fler metastaser.Skönt ändå att veta att de bränner dem om de kommer.
Vad jag önskar att du fick må bra och slippa kämpa så här i motvind. Du är värd att få vara pigg och frisk nu och få njuta av den sommar som är på väg.
Kramen.

Svar: Ja det kan vara jobbigt ibland men är Jan ledig går det bra. Inatt blev det en jobbig natt då Ella kräktes fyra gånger sen Elvis en gång så somnade efter halv fem
mormor och farmor Eva

2013-05-07 @ 08:25:04
URL: http://ninni1960.wordpress.com/
Postat av: Britten Klaesson

Det går åt rätt håll. Kramar Eva.
.

2013-05-07 @ 12:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0