Väntade igår och idag på att min läkare skulle ringa!

Ringde onkologen igår och ville ha svar på magnetröntgen som var klar. Då sa Nancy på onkologen att hon skulle be henne ringa igår eller idag, men Nancy ringde själv hit idag för läkaren skulle ha leverrond men läkarna i Uppsala om mig på torsdag. Så hon ringer på fredag och medelar mig hur allt blir och hur det såg ut på magnetröntgen.
Haft en fin dag då jag fyller år men alla kunde inte komma av barnen med familjer synd. Kaisas barn var sjuk och Lotta med familj bor ju i Mora. Men Anki med familj och Gabbe, Malin och Bonnie var hit och så min mamma. Härliga presenter stort tack till mina barn med familjer.
 
Denna lilla gofia kom med idag och var så mysigt att se henne igen.
Stolt farfar och lilla Bonnie
 
 
Stolt pappa
 
 
De växer så fort så man hinner inte med hon blev tre veckor igår.
Här ligger de och myser bara katten som fattas och så ligger vi alla på natten även katten lite trångt.
 
 
Ja vi skulle nog vara med i familjen annorlunda på tv fast här är det djur och inga barn som bor hemma. Vi har ju en papegoja och en landsköldpadda och inte får vi glömma katten.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ska tänka på dig på fredag. Hoppas på hoppfulla besked!!
Och kul att få se fler bilder av lilla Bonnie. Så söt hon är! Många kramar

Svar: Tack för det ja det är lite oroligt nu men blir bättre bara jag får lite reda i det hela kram
mormor och farmor Eva

2013-03-20 @ 11:01:42
URL: http://www.gunillatoll.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0