Idag åker vi till Orbaden!

Ska bli skönt när vi kommer dit, bara slappa och äta gott. Anki med familj bor hos oss inatt och ser efter hundarna och katten. Men som vanligt kommer jag att tro att djuren saknar oss som vi saknar dom. Men Tindra älskar barn så hon blir nog lycklig. Fryser fast det inte är kallt inne men är väl av behandlingen. På onsdag den 6  mars blir det Huddik för magnetröntgen, undrar hur det ser ut då inuti mig. Men får ta en dag i taget och se hur allt blir nu. Men känns bra jag och hoppas det håller i sig och att metastaserna ligger still. Synd att snön kom på besök igen vill inte ha mer. Så en bild på lilla Bonnie blev det som Malin tagit och jag lånade. Hon är så härlig och tror hon är lik sin pappa just nu. Ha en bra dag trots snö idag.
 

Kommentarer
Postat av: Anki

Ha nu en fantastisk helg och strunta i att fundera över djuren Eva.
Många kramar <3

Svar: Tack Anki men du vet hur det är när man ska lämna djuren du är nog lik mig där
mormor och farmor Eva

2013-03-02 @ 09:06:53
Postat av: Ninni

Hoppas ni haft en härlig helg i Orbaden trots stormvindarna.
Klart att djuren saknar er då ni är borta men de har ju andra som sköter om dem och som de känner sen tidigare så de tänker nog inte så mycket på det förrän ni kommer hem för då blir de glada och kommer ihåg att ni faktiskt inte synts till på ett tag. :-) Vi brukar blir "utskällda" av Snoozen då vi varit borta bara över dan.
Håller tummar och tår på onsdag för att det inte syns något som du inte vill se på magnetröntgen i Hudik. Men du lär väl inte få reda på nåt på några dagar som vanligt. C var på datortomografi i onsdags och redan på torsdagkvällen efter kl 19 ringde lungläkarn från Gävle och talade om att "fläcken" på lungan minskat och antagligen kommer att försvinna helt så småningom. :-) Skönt med såna läkare som ringer så snart de kan. Men han (eller rättare sagt den personal jag fick tag på) fick ju lite på nöten av mig i maj då han inte hörde av sig nån gång om provsvaren från bronkoskopin.
Vilken söt liten tjej du blivit farmor till. :-) Och Janne har blivit farfar också. Hälsa honom att det låter rätt gammalt att bli farfar. ;-)
Kram till er båda!

Svar: Ja vi fick en härlig helg med god mat och mysigt på alla sätt. Man skulle unna sig sånt här oftare. Ja djuren här hemma hade det bra med Anki, Jim och barnen.
mormor och farmor Eva

2013-03-03 @ 09:30:09
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0