Fick fina blommor igår!

Vi åkte ner till Bollnäs och var till Gabbe och Malin och sniffade på goa Bonnie. Hon sov när vi var där men mysigt. Och precis när vi kom ner så ringde Birgitta Söderberg då stod hon på vår gård, så tråkigt att vi inte var hemma. Hon hade köpte en fin blombukett. Så gulligt gjort det värmde i våra hjärtan. Jag vägrar fortfarande träffa folk som jag inte känner ser hemsk ut, ser utso jaghar en brännskada men hoppas det ger sig snart. Väntar på svar på magnetröntgen hoppas hon ringer idag. Sen får vi se vad som händer om de kör bromsmedicin på en gång eller om de försöker bränna en till gång. Jag vill annars ha remiss till privatkliniken som har botat omöjliga fall. Jag har ju inget att förlora på det. Men det lät som om onkologen inte skrev remiss dit men han var inte säker jourläkaren jag pratade med.
 
 En stolt farfar igår.
 
 
 
 Farmor och farfar
 
 
Jan gjorde go oxfile ädelostsås klyftpotatis och grönsallad när vi firade 24års bröllopsdag. Jag fick ett jättegott alkoholfritt rödvin smakade som vanligt halvtorrt vin. På onkologen säger de att man kan ta vanligt vin ibland men uppsala tyckte jag skulle ligga lågt med det sen metastaserna kom så snabbt tillbaka. Tror nog jag blir helnykterist för jag saknar inte det. Snart ett år sedan jag drack alkohol.
 
 
 
Måste bara lägga ut den här på våran goa Tindra som älskar barn i alla åldrar här har hon lagt sig med go Livia. Hon är en så mysig hund skäller aldrig kanske en gång i månaden om det är nåt konstig ljud hon inte känner igen.
u
Gullplutten Zeke måste få vara med.
 
 
Lugna fina Marrta vad vore mitt liv utan dom 
 
 
Och vår fina råttjägaren Gandhi 

Kommentarer
Postat av: Anki

Åh vilken fin farmor och farfar den lill tjejen har <3

2013-03-13 @ 10:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0