Nu var det länge sedan jag bloggade!

Men kom ju in i ambulans till Gävle sjukhus den 6juni med 40.1 i feber. Där sa de direkt att ja måste in på en kirurgavd. De måste sätta ett drenage genom levern för att få ner de höga bilirubilvärderna det låg då på 390 ska under 25 så har en bit kvar. Har inte kunnat äta mår så illa.. Efter en vecka blev jag utskriven för att nån dag senare bli inlagd. Då var det läckage på slangen så fick byta. Hade svin ont än gick jag på morfintabletter och ibland sprutor. Har fortfarande jätte ont och har morfin.
dessa fina blommor skickade Eva Rye så snäll person
Noah som fyllerv7år idag grattis från mormor och morfar.
Eva-Marie och Urban kom blev så glad.. En kväll stod Maja Jonsson och Karin Arvidsson. Ja nu fick jag åka på permis går det bra så. Hade permis över midsommar med med kännde
de härvfina blommorna fick jag med bud det var Britten Klasson som skickade jag blir alldeles rörd
får nog fortsätta en annat dag helt slut nu.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja huvvaligen vad du får gå igenom. Hur länge får du vara hemma nu? Visst är det permis du har över helgen? Har de fått ner bilirubinvärdena mer nu?
Oj vad jag frågar men är ju full av frågor.
Jag hoppas du fått må hyfsat bra nu i helgen när du varit hemma även om jag förstått att Jan har jobbat.
Kul att du bloggade iaf. Du skriver mycket oftare än vad jag gör men jag har en på gång nu igen så jag hoppas jag lyckas skriva den färdigt snart.
Jag vet inte var tiden tar vägen. Men det blir väl bättre framöver när vi har bara en trädgård att sköta och är på plats med allt pick och pack. Bara en månad kvar nu...
Ha det gött idag och jag hoppas du orkar vara ute och njuta av det fina vädret som vi verkar få idag.
Kram! <3

2013-06-30 @ 11:38:54
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0