Frossa!

Igår låg i frossa och lika idag fast lite bättre. Så synd att jag inte kunde åkatill Mora idag när min dotter Lotta fyller 30år.
Grattis Lotta på din 30 årsdag och vi kommer när jag mår bra hoppas nästa söndag. Hoppas du får en härlig dag.
Tisdag är det dags igen med behandling men först ska jag träffa min läkare kl 10.00 och behandling kl 13.00 om inget nytt visar sig på datortomografin som jag fårsvar på då. Jan var hemma igår och blev tvungen idag med, väldigt lite lön nu mer. Ha en fin dag om nån läser

Kommentarer
Postat av: Ninni

Fy vad tråkigt att du fick feber ändå. Verkade ju hoppfullt för ett par dagar sen...
Själv dras jag med en "magknipsdag". Brukar ha ungefär en sån dag per vecka men har klarat mig i två veckor nu utan magknip. Vet inte varför jag får sån magknip men det är ju naturligtvis sen jag fick alla dessa mediciner. Får kuta på toa x antal gånger och det gör ont så jag kallsvettas och känner mig illamående. Till sist tar jag Imodium ett par gånger och sen går det över... till nästa sväng. Jag blir alldeles matt och klen av det och hela dan blir förstörd på nåt sätt. Hade sån värk inatt också så jag somnade inte förrän vid 3-tiden. Berodde nog på väderomslaget (det blev mycket varmare) och blåsvädret. Nu ska jag absolut inte klaga egentligen för du har då mycket mer elände än vad jag har. Men jag kan kanske sätta mig in i lite grann hur det känns då sånt där elände dyker upp och förstör en dag eller en helg.
I somras hade jag över en vecka då jag hade magknip och diarrér och det var otroligt jobbigt. Låg hemma och mådde dåligt och orkade ingenting. C, som tydligen har svårt att ta att jag blir dålig, åkte runt och hälsade på folk för att komma hemifrån. Det var inte roligt alls. :-(
Jag är så glad för din skull att du har Jan som är så fin och följer med dig på behandlingar och ställer upp på dig så bra.
Massor av kramar till dig Eva och en stor kram till Jan som stannar hemma med dig och sköter om dig.

Svar: Jobbigt att ha magknip hoppas det försvinner. Du har så mycket värk det skulle inte jag stå ut med. Tar nog hellre biverkningarna av cytostatikan.
mormor Eva

2013-01-26 @ 16:07:33
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0