1års kalas idag!

Haft en så bra helg och idag blir det mer roligt med kalas. Igår var vi till Majas cafe' och fikade en så go räkmacka som var väldigt stor så man blev mätt. Nu får jag invänta veckan och se om febern kommer som vanligt eller om den förvånar mig med sin frånvaro. Hoppas på det för på lördag fyller en dotter 30 år och på tisdagen efter det nästa dotter Anki fyller 34år och lördag den veckan fyller Kaisa 26 år, riktig fyllevecka och fyra år i mellan dom. Malin fyllde 2 januari och Esmeralda igår. Det blir lite dyrt efter jul med alla födelsedagar. Och nu är det inte långt kvar så blir vi farmor och farfar med ca 5 veckor längtar så. Nu njuter jag av varje bra dag och hoppas på bra svar av datortomografin på torsdag. Ja det svaret får jag väl nästa tisdag när jag kommer till onkologen och träffsr min läkare. Nu ska jag slå in paket till 1åringen.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Kul med 1-års kalas. :-) Länge sen jag var på nåt sånt.
Förstår att det blir tomt i plånboken när så många fyller år samma månad! Och precis efter jul också... det var dålig planering Eva. ;-)
Vad häftigt att ni blir farmor och farfar snart! Kan tro att du längtar. Måste vara en häftig känsla. Ja du är väl van nu förstås efter så många barnbarn men kan tänka mig att känslan infinner sig varje gång.
Kramen.

2013-01-21 @ 20:37:45
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0