ont i ryggen!

Ska lära mig att inte möblera om och sen trots ryggont gå ut och skotta blötsnö. Började på torsdag med fixa tvrummet, sen på fredag åkte Jan och jobbade då vräkte snön ner här. Jag gick ut och skottade och trodde jag skulle gå av på mitten. Nu har jag fortfarande så ont kan inte böja mig och inte vända mig i sängen utan får åla mig runt. Fredagen på kvällen var jag på akuten feber igen och måste ju in för provtagning. Så Jan fick åka hem från jobbet och skjutsa mig. Sista behandlingen på tisdag så blir spännande att se hur det går med allt sen. Om de ska vänta och se om de ligger still metastaserna eller bromsmedicin. Fast kan bli att de försöker bränna dom i Uppsala och tror jag vill det känns lugnare så de inte växer på sig hejvillt.
Nästa lördag blir det Orbadenhelg ska bli så mysigt tack till våra barn guld värt. Hoppas lillflickan har tittat ut innan dess. Bara jag mår bättre ska vi bjuda hem våra snälla grannar Bodil och Göran Samt Barbro. De har bjudit oss och de kommer hit och hör hur jag mår. Skönt med snälla grannar som bryr sig. Ha en fin söndag.

Kommentarer
Postat av: Anki

Du är lika envis som mig du när det gäller snöskottning.
Hoppas att lill tjejen tittar ut vilken dag som helst och att du och Jan får en fantastisk helg i orbaden för det är ni 2 verkligen värda.
Kram <3

Svar: Ja Anki vi är lite väl envis du och jag kram
mormor Eva

2013-02-24 @ 11:17:04
Postat av: Ninni

Visst är det gött med folk som bryr sig om. De är guld värda.
Du är för envis! Du ska inte ta i så där för din kropp klarar inte av det nu när du gått igenom så mycket. Det kan nog ha ställt till en del av febern också när du tar i så.
Jag hoppas du får bränna bort metastaserna så du kan känna dig lugnare och så de inte växer hejvilt. Bromsmedicin kanske du får även om de bränner metastaserna eller?
Mitt skov håller i sig och jag orkar inte mycket nu. Jag blir trött och gnällig och har svårt att orka med ens det mest nödvändiga och när jag blir gnällig så blir sambon sur och då blir jag ledsen. Det blir som en ond cirkel. Nä nu ska jag sluta gnälla här hos dig.
Kramen.

Svar: Ja Jan sa direkt att febern fick jag nog för jag skottade. Jobbigt att du skulle bli så där igen du var ju piggare förut ett tag. Hoppas det vänder snart inte kul när man mår så där. Och klart man blir gnällig då det blir jag med. Tänker på vad mycket du gått igenom och ändå kämpar du på år efter år. Det sporrar mig när jag läser vad du oftast ja nästan jämt är positiv kram
mormor Eva

2013-02-24 @ 18:07:40
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0