Kalas idag!

Julia äldsta barnbarnet fyllde 11 år igår och idag ska vi fira henne hela släkten. Sen efter det vid halv sex ska jag bjuda Jan på mat på Spicycow för han germig så mycket, både blommor och saker samt bjuder mig på mat ute och även hemma. Jag mår riktigt bra trots att vi för några veckor sedan fick jobbigt besked angående min cancer. Men tror vi blir starka bara man får bryta ihop och sen kommer hoppet och kämparandan igen. Så nu har jag måttriktig bra, bara sover så dåligt efter behandlingarna och fick i tisdags sen pumpen tills i torsdags. Fryser gör jag med men det står man ut med. Har slutat med socker och dragit ner på kolhydrater som sägs göda cancern. Bara två veckor kvar tills vi ska till Orbaden och mysa. Ska bli härligt att bara äta gott och mysa och oroa mig förstås för att hundarna och katten saknar oss men de har det bra med Anki och familjen. Ha en bra helg alla för det ska jag ha nu när Jan är ledig. Och varmt ute kan inte bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0