Vill sova!

Men nu är det svårt att sova, så gick upp satte mig i tvrummet så Jan får sova. Han ska ju jobba och behöver sin sömn. Blir så less på allt ibland önskar jag slapp det här. Blåsor i munnen som svider biverkan av cytostatikan, underläppen svullen. Känner mig rädd ibland och ibland tror jag att allt ska bli bra. Ensam och orkar inte göra något när Jan jobbar. Ibland vill man sätta sig och bara skrika varför blev jag sjuk. Fast många som har det värre än jag har det. Ska väl försöka lägga mig en stund igen och se om jag får nån timmes sömn.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Klart att du har såna stunder då du känner dig rädd. Vore inte normalt annars.
Bra att du skriver av dig på bloggen för då får du ur dig lite av det som gnager runt inuti dig. Hoppas du kunde sova sen...
Kram.

2012-09-08 @ 20:58:41
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0