Ja blev akuten igår!

Vi åkte in runt elva på kvällen hade då 38.5. Kom ut vid tolv var lugnt där. Tur vi har Jans syster som jobbar som läkare där, hon ställer upp jämt. De vit låg bra och crpn hade hon inte fått så säkert det nya cellgifterna som jäklas. Varit feberfri idag men vi fem kom stora frossan och har fortfarande 38.5 men Jan jobbar natt så jag tar en febernedsättande och får jag skäll så får jag då. Inatt när jag åkte in fixade mina Goa barn en insamling till Cancerfonden i mitt namn och la ut på FB. Det kommer junatt gå till forskning och för nån timme sedan var det uppe i 1700 kr på en dag. Ja det är dags att ta det här på allvar en av tre kommer att få cancer enligt läkarna. Blev så glad att de gjorde det även om jag inte hinner få hjälp av de. Men alla andra. Stort tack till alla som givit pengar. Tänk alla unga och barn som drabbas hemskt. Imorgon ska jag till Söderhamn men först ta prov inför måndag. Ska till Margitta Wigren sen ska Anki och jag göra stan ska bli kul. Hoppas jag är pigg bara.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas ni får en mysig dag! Kram Mia

2012-09-28 @ 08:40:40
Postat av: Ninni

Så det blev en febersväng igen... fy vad tråkigt.
Ja dina barn har gjort en fin sak när de öppnade insamlingen i ditt namn. Det har ju gått jättebra men så kan det ju vara i början så du får väl lägga ut länken varje månad direkt efter löning så vi kommer ihåg att gå in och skänka pengar då och då. Är ju synd om det ska stanna upp. Pengarna behövs ju även om det inte hjälper dig just nu.
Hoppas du får en givande stund hos Margitta. Jag är allt lite nyfiken på henne jag. Du får berätta mer för mig nån gång då vi lyckas träffas eller ringa varann.
Ha en skön helg!
Kram.

2012-09-28 @ 17:26:07
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0