Helt underbar helg!

Jan har varit ledig och vi har haft så bra, känns som om jag skulle vara helt frisk. Vet ju att jag inte är det men känns så bra just nu och njuter av det. Idag var vi barnvakt åt Kaisa och Davids tre barn. De gick så bra och känndes så bra att vi kunde vara barnvakt åt dom. Det är sällan det stämmer för jag vill ha Jan hemma när vi ska vara barnvakt. Vet ju aldrig hur jag mår så tryggast så. Imorgon är det dags för behandling igen på onkologen och blandade känslor som vanligt. Men det är ju ett måste så bara tuta o köra. Efter i morgon ska jag ha en behandling sen datortomografi och se om det minskar, det blir nog väldigt oroligt att vänta på beskedet. Har gått upp tre kilo nu så är på rätt väg med maten. Anki och barnen var hit igår så skönt att träffa folk. Nu väntar jag på Gabbe och Malin som varit förkylda så de inte kunna kommit. Saknar dom och Lotta med familj.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vad härligt att du fått känna dig "normal" i helgen. Sånt behövs för att stå ut med resten.
Lärer vara kul med barnbarn. :-) Jag väntar fortfarande på "livets efterrätt".
Lycka till på behandlingen!
Kramen.

2012-09-16 @ 22:28:37
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0