Grattis Jan som fyller år idag.

Ja vilken födelsedag, först upp sex i morse gjorde oss klar och åkte till onkologen för läkarbesök. Sen när vi var klar bjöd jag honom på mat på Ikea. Sen när vi kom hem fick han vara hemma en stund sen jobb. Men vi firar honom i helgen med smörgåstårta istället. Min gulliga läkare som pratar så tyst hon pratade lite högre idag. Jag talade om att jag ser så dåligt nu och det berodde på antikropparna jag får med cytostatikan. Sen hör jag väldigt dåligt och det berodde på cytostatikan som jag fick före operationerna och då skulle hon skriva remiss till öron. Hon sa att mina levervärden stigit bra sen augusti. Så om tre veckor blir det en datortomografi. Sen en till efter fyra till behandlingsveckor. Minskar det så blir det att köra på till i januari nån gång.

Kommentarer
Postat av: Ninni

"Ja, är det inte det ena så är det det andra, sa flickan som blödde näsblod..." Dessa olika mediciner och behandlingar som ger både det ena och det andra i biverkningar. Inte konstigt att man får ta en massa mediciner. Tar man en medicin som ger biverkningar så får man en eller två sorter mot biverkningarna... Hm!
Jag hoppas dina metastaser minskar då du får fortsätta med din "otäcka" behandling så du får bli frisk snart. :-) Stor kram till dig för att du kämpar så tappert! Och en kram till Jan som är så go och snäll och följer med dig på behandlingar och undersökningar.
Ha en skön helg!

Svar: Ja Carina det är ju så med biverkningar men som sagt man får ta det om man blir frisk kram
mormor Eva

2012-09-21 @ 18:24:05
URL: http://ninni1960.wordpress.com/
Postat av: Patrik

Tänker på dig/er!

Svar: Tack Patrik
mormor Eva

2012-09-21 @ 18:32:19
URL: http://lyckligman.blogg.se
Postat av: Marita Hillströms

Det låter bra att dina värden stiger

Svar: Ja känns bra och har mer hopp just nu
mormor Eva

2012-09-21 @ 19:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0