Sovit som en stock inatt.

Så skönt att få sova ut en natt märkte inte ens att Jan kom hem imorse efter att jobbat natt. Lite bilder från i fredags.
Ängla är så duktig på attt rida tuff tjej.
 
 
 
De här fina tavlorna som man både kan ha stående eller hängade stod på vårat köksbord när vi kom hem från behandlingen i Gävle. Gabbe hade köpt de till oss och varit med hundarna så de slapp vara ensam hela dagen. Blev så glad och rörd. Tack Gabbe så gulligt gjort.
Anki tog några bilder på Livia och mig som jag har här.
 
 
Hon var så busig hela kvällen men verkade glad att jag var där. Nu ser det ut som hundarna vill ut så får väl göra mig klar och gå ut en vända.
 

Kommentarer
Postat av: Ninni

Åh vad bra att du fått sova inatt! Skönt. Och så pass så du inte märkte att Jan kom hem... gött.
Ni har så goa och omtänksamma barn och det är ju för att ni är goa och omtänksamma mot dem så klart. Nu får ni skörda det ni sått under många år. Visst är det härligt. :-)
Kramen.

Svar: Ja allt känns bra när man får sova. Ja vi har gulliga barn med familjer som finns för oss. Hjälper oss med hundarna när vi är på behandling.
mormor Eva

2012-10-07 @ 13:33:58
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0