Klart jag fick feber i gårkväll!

sent på kvällen började jag frysa, vid halv tolv började febern pendla mellan 37.5-38.2 blev så less. När klockan var halv ett kollade jag 37.9 då sover jag så vet jag inte om det stiger över 38grader då jag ska in. Kännde mig febrig hela natten och på morgonen skulle vi på öron. Ja det var så nedsatt hörsel och det efter cellgifterna i vintras. Jag fick fundera om jag ville ha hörapparat och höra av mig. Skulle finnas trådlösa hörlurar så jag kunde höra och Jan kunde höra på tvn. Men var till Elgiganten och de hade men vissa tvapparater gick de inte på och naturligvis gällde de våra båda även den nyaste. Men nån hörapparat vill jag inte ha just nu. Får lösa tv problemet på annat vis. Jan tycker det är för högt och jag hör inte. Men måste finnas nåt annat man kan göra. Jag tog nog ut mig igår när jag hade sån energi. Jag har 38.2 nu med men pratade med onkologen på eftermiddagen och varje gång har jag haft bra provsvarvså de tror att det har att göra med att när behandlingen gervsig på metastasen som jag får feber så tar Alvedon i kväll, ska in och ta prover imorgon inför måndag då jag ska ha behandling. Lite jobbigt att man ska ha dessa hemska biverkningar, hörseln bestående men synen trodde de att det skulle bli bra sen. Ja allt blir nog bra i slutändan.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vad tråkigt att din nedsatta hörsel kommer att bestå. Jobbigt att höra dåligt. Jag hör sämre än Christer så jag vill alltid höja tv:n lite när han suttit där innan. Kan ju förstå också att det blir jobbigt för honom att ha högt på.
Bedrövligt att er nya tv inte fungerade med de trådlösa hörlurarna!
Kram.

2012-10-29 @ 21:00:07
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0