Blev ingen behandling idag!

När vi kom fram så sa skökerskan att läkaren skulle komma och prata med oss. Det var läkaren som skrev en remiss i fredags förvröntgen på lungerna för han trodde jag kunde ha en propp eftersom jag hade så många dagar feber. Nu hade de sett något på tror den ena lungan som han trodde var svamp. Jag frågade direkt om det kunde vara en metastas där och visst det kunde det men han trodde på svamp. Han kontaktade infektionskliniken och lungkliniken och de avrådde behandling tills de visste. Fick samtal på väg hem från lungkliniken så på onsdag ska jag dit och göra bronkoskopi 7.30 och blir kvar till eftermiddagen för man får så mycket medicin. Blev riktigt orolig för jag är rädd attvdet är en metastas ändå. Mått så gräsligt dåligt hela kvällen och ensam för Jan jobbar natt. Hela tiden är det nå nytt som händer. Gruvar mig för undersökningen med som inte är rolig. Är så trött på att åka upp och ner i humöret mått så bra nu ettvtag hade väldigt hopp men nu åkte man ner igen. Får en dag till att oroa mig på sen ska man iväg igen. Tror vår bil klarar av att hitta utan nån som kör nu mer.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja fy fasen det räcker väl ändå nu. Jag hoppas och tror att de har rätt i att det är svamp och det är ju inte konstigt om du får det med alla mediciner och behandlingar som du får. Jag har ju ständig svamp i munnen och om jag slarvar med Mycostatinet så går det även ner i magen och då och då sitter det nog på stämbanden också då jag blir hes utan anledning.
Nu hoppas jag du får lugnt efter det här med lungorna så du får genomföra din behandling och bli klar med den nån gång så du kan se framåt mot en ljusare framtid.
Det är som jag brukar säga... allt ska på den lusiga grisen och vi är nog lusiga grisar både du och jag fast på olika sätt.
Kramen.

2012-10-30 @ 16:38:38
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0