Härligt solen skiner!

Vad härligt att vakna och se solen, humöret går i topp påen gång. Igår var vi till combigrillen de har ju bara så goa hamburgare och hinner knappt sätta sig så är maten klar. sen togvi en sväng till Anki och Jim. Livia blev då glad när vi kom och busig som vanligt. Vi måste nogner idagmed på stan,Jan ska hahandledning och senmåste vi handla lite mat. Jans jobbar helg så bäst att fylla på kylen. tvåjobbigga dagar då han jobbar 11-21 fredag o lördagsen natt på det. Dagarna är så lång när han jobbar så på helgen. Får försöka hitta på nåt här hemma. Väntar på provsvar och det tar nog tid gör mig orolig att inte veta. Mina tankar ärhos en familj nu som har det jobbigt lider så med dom. Nej nu ska jag ta tag idagen.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Visst är det härligt då solen skiner.
Vi har varit på begravning idag och när vi kom ut ur kyrkan så sken solen så fint så det var så skönt att komma ut då. Det var en väns mamma (och hon har även varit svärmor till min sambo för en massa år sen) som begravdes. Det var så fint i kyrkan med så fin musik och fina tal.
Vad tråkigt för dig när Jan jobbar hela helgen. Allrahelst då du inte tar dig nånstans utan lärer vara hemma ensam.
Blir du pratsjuk så får du gärna slå en signal. :-)
Kramen.

2012-11-15 @ 17:24:21
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0