Fick ingen behandling igår heller!

Blev så besviken igen, men de hade fått ett svar från karolinska att jag hade nån ovanlig bakterie i höger lunga som skulle kräva lång behandling. sen sa hon att deväntade ett till svar som kunde visa att det inte var så. Jag fattar inget sen tog de fler prover ett som skulle tilll sahlgrenska, men bra att de ärnoga förkan ju dö om jag får behandling och har nån infektion. Fick frossa när vi kom hem i flera timmar sen feber. Mår inte bra idag heller, hatar den här cancern och  när det bara är bakslag. Det tar så hårt på både Jan och mig. Nu vill jag bara få må bra ett tag både fysiskt och psykiskt. Men så svårt allt just nu men det vänder igen. Tänk om man vetat hur det skulle bli då hade jag levt livet fullt ut och när jag blir frisk ska jag göra det. Så gör det ni som kan ta vara på varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0