Dålig dag blev bättre kväll!

Gabbe kom på besök och min deppighet blev bättre. När han var här kom närmsta grannen som ärså snäll hon kom med en julkaktus full med blommor. Hon gjorde mig så glad hon finns här och säger att jag bara kan höra av mig. Känns så skönt med sådana grannar. Bodil är en sån som ställer upp och hennes make Göran är lika hjälpsam. Väntar på svar om jag får min behandling på tisdag, allt hänger på provsvaret från bronkoskopin. Hatar att inte veta hur allt blir, orolig om det är något i lungorna. Längtar efter en tid då jag varken har behandlingar eller operationer, nu ha r allt gått på sen 2 januari skulle vara skönt om allt försvann och man fick vila ett tag. Men ska det dyka upp nya saker hela tiden så blir det jobbigt. Det är tio månader som jag hållit på utan uppehåll. Hatar ordet cancer hoppas de en dag att de kan utrota den. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0