Var så frysen igår.

Hela dagen frös jag så när vi kom hem kollade jag tempen 37.5 senae var det 37.8. Pratat med onkologen idag och de tyckte jag skulle ringa Uppsala så gjort det. De skulle försöka få tag på någon läkare och höra och sen ringa mig. Igår var vi på jysk och beställde två fina korgstolar som vi ska ha på verandan. De var nedsatt från 1799kr till 1500 st och vi får dom nästa torsdag. Lite lagom att åka ner en vända på stan träffa lite folk, naturligtvis var vi på combigrillen åt lunch. Sen är man så nöjd att vara hemma i lugna Flugbo. Lite svalare ute vill ha värme så man kan sitta ute och njuta. Längtar tills allt är klart med nästaop. och cellgifter sen kanske om jag har tur så blir jag helt frisk eller så poppar det upp nåt mer, men det tar vi den dagen just nu vill jag bara få allt klart. Så skönt vara hemma och kunna träffa familjen barn och barnbarn med respektive. Tur man aldrig vet i förväg vad morgondagen för med sig. Ta hand om varandra innan det är för sent. Och tack till alla Goa vänner som stöttar hela tiden ni är guld värd. Bara att ni finns och bara små ord betyder så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0