Oro hela tiden nu

Nu dras det ihop sig och min oro är på hög nivå. Och orolig för lilla Esmeralda som har hög feber. Allt groggar igång min oro nu. Vet att det är en stor operation och att man kan få leversvikt och en massa annat. Jag erkänner jag är rädd. Men det är nog helt normalt att känna så. Trött hela tiden men det är nog efter strålning nu. Drömmer en massa konstigt vaknar svettig. Det har ju gått så bra och jag har inte varit orolig så här tidigare sen jag fick cancerbeskedet. Jag är optimistisk än och det är nog de på sjukhuset med, men rädd kan man vara ändå för att nåt går snett eller att man mår piss efter operationen. Orolig är jag över hundarna och katten när jag ska vara borta. Tror inte det finns nåt som inte oroar mig haha jag i ett nötskal det, men jag var bättre med det länge. Men ni ska se efter allt detta kommer jag att vara en stark trygg person. Tror att det här har en mening att det blir nåt bra i slutändan. Jag skulle bara vilja träffa mina barn och barnbarn lite innan jag åker in nästa måndag, men svårt då flera är sjuk och jag vill inte riskera något nu. Ha en solig bra dag idag. Ta hand om varandra livet förändras snabbt.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Hej Eva! Du är helt normal, klart att du känner rädsla... Olika faser och man måste få va rädd och orolig åxå! Du har en stark vilja och det räcker långt. Bra att du är öppen med dina tankar, funderingar, rädslor och hur du mår nu (till dom du själv väljer att vara öppen med)då kan du få det stöd du behöver! Kram och vi hörs mer Eva! /Maritha

2012-05-06 @ 22:57:44
Postat av: Ragnvi

Håller med Maritha här ovan...skickar dig massor av styrkekramar!

Ragnvi

2012-05-07 @ 12:26:04
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0