Orkar inget just nu.

Är så trött och slut, känns ensamt Jan ska jobba. Mycket som jag har i huvudet just nu, inte över min sjukdom men annat.Har inte varit hemifrån sen i onsdags när vi var till Gävle och det känns så tråkigt att jag inte orkar för vill träff folk. Hoppas det vänder den här veckan nu för vill ut. Blir nog en lång dag idag känns det som.men får ta och hoppas det känns bättre imorgon. Det gör det säkert annars får jag göra det bästa av den dagen ändå. Längtar ut i solen men får ta på mig så mycket kläder att ja ser ut som ett ufo. Har två personer jag tänker extra på nu och hoppas de fixar det så de mår bra. Kram och ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: Ninni

Fy vad jobbigt att känna den där orkeslösheten. Hoppas och ber för att du ska må bättre snart så du hinner ta igen dig lite inför nästa behandling och så du hinner ut och se dig omkring och träffa lite friskt folk.

Vi är friska så ni är så välkomna hit om du orkar åka så långt.

Kramen.

2012-03-08 @ 17:35:09
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0