Just nu inte stark!

Min styrka har varit svag sista dagarna. Så otroligt trött men sover så dåligt fast jag är trött dygnet runt. Igår tog vi en promenad i det varma vädret men fick stickningar och frysningr i händerna och den här gången sitter detvi länge. Sitter det i till tisdag så får jag minska på cytostatikan, blir bestående skador annars. Vinglig och snurrig förr var jag pigg en vecka mellan behandlingarna men inte nu. När Jan jobbar så är det jobbigt hundarna får inte sin promenad och jag får dåligt samvete. Känner mig isolerad ensam ofta. Men de säger att man måste få känna sig ledsen och svag ibland, får hoppas min styrka kommer tillbaka och det gör den väl om biverkningarna minskar. Jans jobbarhelg alltid jobbigt. ja slut på klagan för idag.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi på jobbet...

Eva...du klagar för lite tycker jag! Önskar jag bodde närmare dig...

Styrkekramar!

Ragnvi

2012-03-22 @ 12:15:30
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Helena

Klaga på du Eva!Andra gnäller jämnt men du som har all anledning att klaga borde klaga mer. Som jag sagt förut så tycker jag att du är beundransvärd. Tänker på dig. Kramar i massor.

2012-03-22 @ 13:08:44
Postat av: Ninni

Du har väl all anledning att klaga. Och det vore konstigt om du inte var ledsen och kände dig svag.

Måste vara jobbigt som f-n med såna biverkningar och att inte orka något vet jag mycket väl hur det känns.

Kramen.

2012-03-26 @ 14:27:46
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0