Varit till min snälla läkare i Gävle!

Ja då är allt klart för operation den 3 juli fast läggs väl in på kvällen den 2juli. Tar bort hela ändtarmen och så får det bli påse som de sagt. Kanske livmodern måste tas bort med, det är sånt de ser när de öppnar. Han är chef på kirurgen dit jag ska och hans semester börjar andra juli så jag sa synd det inte blir du, då sa han jag kommer in då på tisdag och är med på op då. Ja det är ju flera läkare men den här är otrolig. Det dom kunde se på röntgen så väl ut som jag skrev nyss men det är ju som han sa att när man öppnar ser man hur mycket som ska tas. Känns jättebra nu och han tyckte jag såg väldigt pigg ut för att ha gjort en så står op på levern. Det här kommer att gå bra nu med, sen när jag återhämtat mig får jag cellgifter igen. Vi hade en skön dag Jan och jag vi känner oss lugnare sen vi pratat med honom. Och Kaisa och David ska ha stort tack för de var hit och rastade hundarna och var med dom ett tag. Nu ska jag njuta av en och en halv vecka innan jag ska vara borta mellan en vecka och tio dagar. Njuta av midsommar med mina kära. Det blir en stor op det här också och det är bra att vara förbered. Ska dit på måndag igen och göra allt som man gör inför op. Träffa narkos prata med stomisköterska, ta prover och EKG. Det kommer att bli skönt att få allt gjort. Och vilket fint väder vi hade idag. Sen när allt är över ska jag börja leva livet igen, göra saker som jag inte vågat men har önskat för nu ska jag leva för dagen. Tack alla snälla Goa vänner som hör av sig på olika sätt, på FB sms telefon det värmer och stärker mig väldigt. Kram

Kommentarer
Postat av: maritha

hej eva!
trevlig midsommar till dig och alla i familjen! skönt att höra att du verkar ha en riktigt seriös och engagerad läkare, det betyder mycket. va skönt att höra att du känner dig piggare och ser fram mot sen... : ) och sist men inte minst: va fina ni är på bilden du och den lilla nyfödda bebisen! kram

2012-06-20 @ 22:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0