Nära nu igen!

Nu har jag börjat åka ner i oro och gråter mycket, allt blir som förra op veckan före blev det så då med. Rädd för att det är mer likasom då och att det inte går att operera allt. Men det är väl naturligt att känna så. Ibland blir jag så arg att jag fått skiten att jag har lust att bara skrika. Men när man ser små barn som får cancer så tänker jag att jag har levt länge och de små har just börjat sitt liv. Då känner jag att man ska inte klaga, och som jag sagt tidigare hellre jag än nån av de mina i familjen det hade jag inte klarat alls. Men skönt att skriva av sig lite här och de som inte vill behöver inte läsa. Önskar att Jan hade fått vara med när jag vaknar upp men det fick han ju inte i Uppsala heller, och det är förståligt. Mitt humör är väl som vädret just nu åker upp och ner. Men tror det blir bra sen efter op då får man börja göra allt för att komma igen. Igår var Kaisa och David hit med barnen så då åker man upp som en sol och glömmer bort en stund att oroa sig. Och så ringde min kusin Anna-Karin och pratade bort lite moln så då steg solen igen. Behövs så lite ibland för att man blir glad igen och tur är det. Tack till er. Har mobilen med i Gävle men vet inte om jag kan blogga på den det är en iphonen men har ju FB på den. Fast blir det som i Uppsala så orkade jag inte mycket. Ja det blev mycket klagan igen men ska nog hämta energi så jag blir lite mer positiv. Sen ska jag ringa Margitta Wigren när jag återhämtat mig och få komma dit igen, är helt säker på att allt gått så bra tack vare henne. Hon är otroligt bra på allt hon gör. Får nog ta och göra mig klar ska nog ner och köpa nå gott och tugga på till kvällen för nästa vecka blir det dåligt med äta tror jag.

Kommentarer
Postat av: Mia

Det kommer att gå bra, Eva! Du är en stark och mycket klok person . Jag beundrar dej, med din styrka o tapperhet.Lovar att tänka på dej! Kramar till er båda. Mia

2012-06-30 @ 14:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0