Jobbiga helg!

Mycket tårar både igår och idag. Orkar inte med mig själv, längtar bara tills Jan slutar jobba. Blir orolig för allt nu, har min styrka svikit mig? Men jag måste ju tillåta sådan här dagar med. Får nog lov att lätta på trycket med tårar. Har ont, är orolig att nästa operation blir framflyttad om det blir komplikationer. Matlusten har försvunnit igen känns som det inte finns något jag vill äta nu, men måste om jag ska orka med nästa op. Och näringsdryckerna som jag ska hämta på Apoteket nästa vecka ska jag ta med. Kaisa med familj tänkte komma men är rädd att barnen ser hur jag mår så får sitta själv mitt eget fel. Hr jag tur så blir det klart med operationerna vecka 26. Men känner mig livrädd för allt just nu när man har ont fortfarande. Men kommer bättre dagar. Blev nog extra ledsen igår när en kär vän fått tillbaka sin cancer lider så med den personen som varit frisk i tre år. Regnet tar musten ur en med behöver sol nu. Men nu ska jag sluta gnälla. Vi ser fram mot soliga dagar så blir allt lättare.

Kommentarer
Postat av: Anett Hedbrant

Kram till dig Eva, Jag är in hit och läser lite på din fina blogg. Jag kan bara tänka mig vilket helsike du går igenom men jag hoppas av hela mitt hjärta & håller tummarna för att du tar dig egenom allt elände och blir helt fri från cancern snart. Cancer är en lömsk & en eländig sjukdom som ingen ska behöva drabbas av..Så igen, En stor Kram till dig, <3<3<3

2012-06-09 @ 22:02:47
URL: http://ontintios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0