Härlig midsommar!

vilken mysig och rolig midsommarafton vi hade i går. Synd inte alla barnen med familj kunde vara med, men Anki och Kaisa med barn och respektive var här. Kaisa och David med barn låg i tält men Anki med familj åkte hem. Men Ankis äldsta Julia ville ligga kvar så henne hämtade de idag, kul att hon ville stanna med oss. Mygg och knott var det en hel del av. Men solen sken och jag mådde så bra. Lite mulet och svalare idag hoppas det vänder igen så vi får lite värme isommar och sol. Annars får det väl bli somdet blir med vädret jag har fult upp med att bli frisk i år. Ja då känns vädret som en bagatell, men synd om alla barn som vill bada. Lotta jobbade ju så de kom inte hem, Gabbe och Malin var hemma för hon hade ont i magen, men de skulle varit med kompisar annars. Hoppas jag får en lika bra vecka som kommer som helgen var. Sen blir det ont och andra problem. En vecka till 10 dagar blir jag kvar på sjukhuset, och ska inte bråka hem mig för där får jag hjälp om det är något. Synd bara att jag missar den tiden med Jan på hans semester, men nu behöver vi inte ha hundvakt för att han ska jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0