En skön och bra dag!

Tur Jans syster är läkare och jobbar på akuten, hon har ställt upp så mycket på oss nu. Eftersom jag får lite feber fortfarande oh jag är orolig att crpn stiger igen så jag missar nästa op. Hon jobbade dygn i dag så hon sa att jag skulle komma och kolla crpn och hon kunde kolla upp mig. Den låg kvar crpn och jag blev lugn igen. Efteråt var vi på stan och inhandlade lite väl behövda kläder. Sen hem och tog en promenad med hundarna. Mår mycket bättre nu igen. Ja på onsdag blir det Hudiksvall och magnetröntgen igen då. Ett liv utan dess like när man gör det. Veckan därpå blir det Gävle och till Jörn Holm besök inför op. Troligen återbesök i Uppsala den veckan med. Jag ska aldrig mer klaga att jag inte är någonstans. Känns som styrkan håller på komma tillbaka, men är väl inte underligt att man blir lite klen efter en så stor leverop. Och solen och värmen som var idag har gjort sitt med att man mår bättre. Vet inte om du läser min blogg Lena men tusen tack för allt du gjort för mig och din lillebror guld värt för oss nu och vi är så tacksam. Och vi har sagt det till dig men du ser det som en självklarhet men så är det ju inte. Du förstår hur man mår. Ser fram imot morgondagen hoppas den blir lika bra.

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Vad härligt att höra att du mår lite bättre Eva. Att du har dagar då du gråter är ju fullt normalt. Jag tycker du gör det så bra så du kan inte ana. Och det är skönt att stänga av telefon och dator ibland. Man behöver det, behöver andas och inte vara tillgänglig jämt. Jaa jag hade gärna sett björnen... vart det en liten eller stor? Tänker på dig om dagarna, de vet du va?! Ja vi har känt varandra ett bra tag nu :) Du jag och Naime... vilket team :) Tror Mille var i den ålder, eller fyra månader har jag för mig. Så det är ju ett tag. Nu blir han stora grabben. Kramar från mig och Mille <3

2012-06-08 @ 07:49:35
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0