Björnen igår!

Fattar inte jag glömde skriva här bara på FB att i går när vi åkte ner på stan så stod en troligen fjolårs björn ca 5 meter från vägen. Jan skrek en björn då först såg jag upp med mobilen men innan jag han fota den så stack den. Jag var helt uppjagade den var så fin men jag är glad att jag satt i bilen. Det var ca tre kilometer hemifrån. Vi vet att det går Björnar runt om oss här i skogen och en gick bakom stugan vid sjökanten men har aldrig sett nån bara spår efter dom.
Vilken natt jag har haft Jan jobbade natt Marrta var dålig imagen och skulle ut och in efter halv två. När hon lugnat sig sätter Zeke igång och spyr, ja det blev en kort natt. Vi har köpt nå smala pinnar som de gillar att äta på men de har nog fått för mycket av det goda. Än så länge är humöret bra inga tårar än, men ont som tusan än bara man rör sig. Nu börjar jag gruva mig för nästa op. men överlevde jag den här så går det nog bra med morfin så går allt.

Gabbe och Malin som nu flyttat ihop känns så bra Malin är en mysig tjej. Önskar er all lycka.

solen skiner än så länge och skapligt varmt så hoppas jag kan ta en par små promenader i dag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0