Sova snart!

ska försöka sova nu snart, men domningar i fötterna och det var lika efter de opererade bort halva levern. Blev lika eller värre nu efter den här sista operationen men ger väl sig är ju inte ens två veckor sen sista op. Blev glatt överaskade idag när Jans kusin från Hudiksvall rullar fram hit i sin fina raggarbil. Mår ikväll bättre så hoppas det håller i sig. Vill må lite bättre innan de kör en vända till med cytostatikan sen är det bara att ta en dag i taget. Känns skönt med härliga vänner och familj som stöttar oss. Ta hand om varandra som jag sagt tidigare så vet man inte vad som händer imorgon. Inte bara hans kusin utan hans fru med kom idag ska jag kanske skriva.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hoppas du fick sova skönt Eva! Du behöver hämta all styrka du kan inför nästa omgång med cellgifter...som jag skrev på FB...kan inte annat än beundra dig!
Styrkekramar!
Ragnvi

PS. Nu har jag semester...kanske rullar bilen till Flugbo en dag!

2012-07-15 @ 08:30:12
URL: http://rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0