Mysig dag!

vi åkte ner på stan när Jan hade sovit några timmar för han hade jobbat natt. Var tvungen hitta några byxor som passar när man har stomi. Har ett par tights som jag kan ha det är allt. Det står i all info jag fått du kan ha dina vanliga kläder, nähä inte alls för nu är magen svullen och jag tvivlar på att jag kan ha det sen heller. Det by er jag har hamnar mitt på påsen tror inte det blir så bra, måste ha höga byxor. Sen när vi var klara där åkte vi till Hällbo och backluckeloppis, men vi kom lite sent men inhandlade en helt oanvänd tröja för 20 kr. Träffade på en bekant som säljer hund och katt foder som är utan vete. Billigare än det vi köper och nyttigare fick prover och både hundar och katten gillade smaken. Så får se bara dom mår bra på det så blir det nog att köpa det. Fick kaffe hos David och Kaisa och barnen och Kaisa följde oss på loppiset. Solen har varit framme och den värmer men så fort den går i moln så blir det isande kallt. Bara att inse att så här blir det, men blir det för varmt så klagar vi säkert på det med. Det onda som gjorde här om natten så att jag inte kunde röra mig var säkert nån sträckning i nån muskel för det är bättre nu. Har däremot ont i magen känns som en stor tung sten där men det blir säkert bättre snart och ryggen, men går nog och spänner mig. Ja det blev en riktigt mysig dag och njutervav att Jan är ledig idag och imorgon. Tack för kommentarerna.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning Eva! Du kanske är svullen än efter operationerna? Hoppas det blir bättre! Och skönt att läsa att det där onda släppte till sist!
Min tand...det är varet som gör att bedövning inte tar, därför måste det opereras....
Kramen!
Ragnvi

2012-07-23 @ 07:27:38
URL: http://rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0