Grattis min kära dotter Lotta på din födelsedag.

Ja nu är det fylle vecka hos oss börjar med dig Lotta sen Anki på lördag den 29/1 sen kaisa på torsdag den 2/2 och exakt 4 år i mellan er. Hoppas du får en fin dag idag synd vi inte kan vara där, men du jobbar ju med.




Ja vi vet vad vi har att göra nu en vecka framåt födelsedagar och tisdag onsdag behandlingar som ska börja. Ja vi får se hur det blir med biverkningar och allt om jag kan komma till nån och fira. Ja Anki går nog för då har jag inte börjat men Kaisa på torsdag kanske sämre då vi får se. Allt kommer närmare blir lite orolig över hur jag ska reagera på behandlingen då den har mycket biverkningar hoppas medicin mot hjälper fast vissa hjälper inget på. Håret vet jag ju att det ryker och känslobortfall i kroppsdelar går nog inte att göra något åt så får jag det får de sänka dosen efter en vecka annars får jag bestående men. Men hoppas slippa det då. Idag strålande sol och minus 5 grader ska ut snart på en promenad. Sen blir det nog bara en skön hemmadag. Jan jobbar i helgen så blir att ta vara på dagen och umgås. Gabbe och Malin kommer hem imorgon från Egypten och saknar dom så blir skönt. Han har sagt upp sig på sitt jobb i Lingbo och återgår till neuropsyk. Tror det blir bra slipper resorna och jobba dygn och dag direkt på. Ja nu hoppar jag in i duschen som jag har försökt komma till hela förmiddagen sen ut.

Måste ju bara lägga ut bilder som kaisa tagit på sina fina barn med.



Underbara Esmeralda





Helmysiga bilder hon är så duktig hon kommer nog ett sen på alla tre som även ska till ljusnan.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag hoppas du slipper känna av biverkningarna så mycket. Har ju hört om dem som inte känner av nästan nånting alls mer än att håret tunnar ur då och det är ju suveränt om du skulle vara en av dem. Men jag förstår att du bereder dig på det värsta.

Jag fick reda på idag att två av TBC-medicinerna ska jag bara ta till och med den 15/2. Det är de två sorter som jag tar 4 av varje så det blir skönt att få minska med 8 tabletter. Men två sorter (+ en mot biverkningar) kvar sen och det är inte de snällaste det heller. Dem ska jag ha till mitten av juni sen ska jag vara klar med TBC-behandlingen.



Vad otroligt duktig hon är att fotografera din dotter!

Hoppas promenaden gjorde gott.

Kram.

2012-01-26 @ 13:41:26
URL: http://ninni1960.wordpress.com/
Postat av: Lotta

Tack! <3 kram

2012-01-30 @ 21:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0