Sovit hela dagen!

Skulle ju ner idag till Gävle bara för att jag fick feber sist. Fick tavegyl intravinöst för febern, somnade som hon sa att jag skulle göra. Sov hela vägen hem och la mig direkt hemma vaknade och åt strax före sex. Sen efter sex ringde läkaren Katlin och ändrade på laxeringen och när jag sa att jag inte sett något blod på ett tag så var det positivt hon trodde att det kunde vara så att det hjälper med de cellgiftet jag har. Synd bara att de vill att jag ska åka imorgon med till Gävle för behandling, men de ville se att allt går bra nu. Den här gången har jag fått den biverkan som gör att man inte kan ta i nåt kallt känns som om man håller i en isbit bara man tar ibett glas. Lika när jag tvättar mig sticker och värker i fingrarna. Det kunde ju komma och gå så inte kan jag ta ut något alls i kylen utan handskar. men bagateller hoppas bara jag kommer att kunna dricka och äta. Lika trött igen och stackars Jan får köra mig till Gävle i morgon igen. Hoppas jag får ta alla behandlingar i Bollnäs sen nu.

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

du är en kämpe och en förebild Eva! Du är i mina tankar. masssor av styrkekramar!!

2012-02-28 @ 21:43:02
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: Ninni

Vilken mysko biverkan - att inte kunna ta i nåt kallt. Tur det finns handskar då.

Har det inte varit skönt ändå att få sova bort lite tid? Eller känns det jobbigt?

Jag tror nog Jan hellre kör dig till Gävle än gör något annat i alla fall, som att jobbar eller liknande. ;-) Ge Jan en kram från mig för att han tar så väl hand om dig.

En stor kram till dig, Eva!

2012-02-28 @ 22:14:55
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0