Söndag snart dags igen!

Nu är det snart tisdag igen och behandlingar, har inte börjat gruva mig än. Har haft en helt underbar vecka mår så bra både fysiskt och psykiskt. Och ätit upp mig ett kilo av de kilon jag tappat. Jag har gottat mig i allt sällan man gör det annars. Har inte ens varit i närheten av att vilja gå upp i vikt förr men nu. Ja nya upplevelser och allt jag går igenom är jag säker på att har en högre mening. Det är så mycket som bara går som en röd tråd igenom det här.

I fredags så ville jag ha ut mitt stora soffbord som jag tycker mycket om men som är för stort här. Jag lade ut en bild på facebook och efter en halvtimme ringer Margitta Wigren för de som inte vet vem hon är så är hon ett känt medium och har en massa kvinnokurser och annat. Jag har gått några hos henne. Hon satt i telefon och pratade med en vän och skulle ha ett bord men det är svårt att köpa ett nytt då hon har en stil som är gamla möbler. Mitt bord är nytt men ser ut som ett äldre i stilen. Sen går hon upp slår på datorn och ser min bild eftersom vi är vänner på FB. Hon ringde mig och ville köpa det så vi var dit med det i går. Hon gjorde en själsresa på mig där jag går tillbaka till händelser i livet. Och där tar hand om det lilla barnet som farit illa, ger det trygghet tar det i famnen och helar de sår som finns där. Ja det finns mycket att skriva om det men för att kunna läkas så är det ett måste. Hon har en lång bana av utbildningar och sen hon var liten har hon haft kontakt med de som gått över på andra sidan.
Blev en helt underbar upplevelse som jag känner att jag kan nu gå vidare.

Ja så till veckan förra behandlingen blev ju jobbig efter nån dag så torsdag till lördag var vidrig. Det ingen vet är om det blir lika eller värre eller bättre. Men det får jag se då. Börjar nog tappa hår nu efter den här behandlingen och då rakar jag av det.



En bild som vanligt vet inte om jag lagt ut den förr men den är rätt ny så tror inte det.

Kommentarer
Postat av: carina

Det är meningen ibland att saker händer...så skönt att höra att du fick komma till din vän och få en själsresa och energi på din väg genom detta.

KRAM

2012-02-12 @ 09:45:54
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Ninni

Vad härligt att du fått må så bra den här veckan. Det är du verkligen värd och jag hoppas du mår mindre dåligt efter nästa behandling och att det går snabbt över så du får må så där riktigt bra igen.

Vad spännande med en själsresa och det verkar vara något som är bra för dig. Lyckat att din vän behövde ett bord just nu.

Njut nu av din måndag.

Kram. ♥

2012-02-13 @ 00:17:16
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0