Nu har jag bra dagar!

Toppendag igår var på combigrillen så gott. Det är bara tröttheten men den är inte farlig alls. Så nu ska jag må bra fram till tisdag Gävle igen då hoppas det går bra så jag får köra allt i Bollnäs sen. Bara för febern men nu ska det gå bra. Gabbe ska köpa en annan bil och vi ska ta hans golf disel en årsmodel 07. Vi säljer våran Nissan, den här golfen drar bara 0.4-0.5 våran drar lite mer men den drar inte mycket heller. Blir bra det när man ska åka mycket. Solen lyser kännns som vår droppar från taket. Får jag må bra varannan vecka så är jag nöjd. Och tar cytostatikan med är jag ännu mer nöjd. Just idag känns det som jag klarar allt även påsen på magen kommer jag nog att fixa när jag får den har väl inget val än att ta den. Men allt känns som bagateller när man får en sån här sjukdom. Man bryr sig inte så mycket om saker som var så viktiga förr. Livet får en annan mening och jag tror att det här är en mening med min sjukdom. Sen ska jag ta upp mina kurser troligen hos Margitta igen. Men även andra. Allt när jag blir frisk eller blir lite bättre. Ha en fin dag i solen det ska vi ha Jan , jag och hundarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0