Mår så jätte bra!

Det började smått vända på söndag, måndag var hyfsad men tisdag och onsdag mådde så jättebra. Ja inte bara fysiskt utan var så glad och hungrig ja sugen på allt. Jan började på nya schemat den här veckan, måndag jobbade han 15-23 och tisdag natt från 20.00-07.00 och vi båda tyckte det var jätte bra. Jag har funderat mycket förr på folk som skrivit att de har cancer och låter så överpositiv, men förstår nu. När man mår bra dom dagarna svävar man på moln, man blir så glad och man tar vara på varje sån dag. Ni skulle sett mig igår hur jag höll på med allt här hemma flyttade om och donade med allt och i en glädje som inte kan beskrivas. Sen får jag ta nästa vecka när biverkningarna kommer igen. Ska ju i väg tisdag och onsdag igen. Och idag blir nog en lika bra dag solen skiner och allt känns så bra. Jag är ju extra känslig nu eftersom mina vita är som lägst, men i tisdags var vi till combigrillen men jag satt i bilen och åt så jag slipper dra på mig nån infektion. Jag njöt av ha hamburgaren och strippsen. Gäller att äta upp kilona som rasade nu. Ha en bra dag alla njut av livet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker på dig Eva! Känner igen de du skriver på mamma.. Du är så stark.. Tack för att vi får följa dig här på bloggen.. Massa kramar till dig!

2012-02-09 @ 10:57:18
Postat av: Helena Jonsson

Tack för att du delar med dig så vi får följa hur det går för dig. Tänker på dig och saknar dig.Många varma kramar.

2012-02-09 @ 17:42:50
Postat av: Ninni

Vad härligt att du får må så bra i några dagar! Jag förstår att du njuter av de dagarna och vill ta till vara dem och göra saker.

Jag lyckades baka semlor i måndags, alltså semmelbullar. Igår bakade jag matbröd men då höll jag på att "kurska" innan jag var klar. Tur man kan vila emellan momenten då man bakar matbröd.

Idag ska vi till Bollnäs och klippa oss så Christer har tagit ledigt och just nu håller han på och dammsuger. :-) Wow, säger jag bara.... det brukar vara jag som sköter städningen här men jag bad honom dammsuga när jag skulle till badet men när jag kom till badet var det stängt och det hade jag missat! Så nu ska jag duscha medan han dammsuger. Vilken lyx! Sen ska vi till Bollnäs och det lär nog ta på krafterna som det känns. Helst vill jag bara lägga mig.

Njut nu av helgen och må så bra du bara kan och samla krafter för dem behöver du till tisdag och onsdag.

Massor med kramar!

2012-02-10 @ 11:34:04
URL: http://ninni1960.wordpress.com/
Postat av: Mija

Tänker på dig, och önskar dig bara en massa bra dagar!!

2012-02-11 @ 16:23:25
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0