Helg sen kör jag igång igen!

Lite gruvsamt när man aldrig vet hur biverkningarna blir. Men nu sist var ju bättre än förra. Måndag blir det lab för att kolla att mina värden stigit innan jag får till gävle på tisdag. Idag har jag legat och småsovit i nästan två timmar, trött ändå. Hundarna väckte mig med en puss och ville ha mat. Jag hade tänkt göra en massa idag men var lite lat så blev inte så mycket. Jan jobbar från 7-20 idag så skönt då kan vi umgås ikväll gillar verkligen hans nya önskeschemat. Vi hinner umgås mycket mer på kvällstid för började han två och kom hem ett på natten. Var uten på en kort promenad men det var så halt och just nu vill jag inte bryta något ben. Jag bara längtar så till sommaren och kunna vara ute och mysa. Tänk att sitta ute och få grilla.


eller en mysig sommarkväll när solen just går ner.



Sitta på verandan och njuta.



Och alla blommor som kommer upp runt stugan.






Ja blev nästan bara bilder som vanligt, men ha en bra helg

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vad bra att du får ta igen dig och må hyfsat i ca en vecka innan nästa behandling men nu är det snart dags igen. Fast samtidigt så har du hela helgen framför dig att njuta och passa på och njut och ät och må gött nu. :-)

Jag kan förstå att synsättet blir ett annat med en sån här sjukdom. Prioriteringarna blir helt andra. Men som du skriver så är det någon mening med allting. Påsen på magen kommer du att fixa bra och något alternativ finns ju inte så då kommer du bara att ta det som det är och allt blir bra.

Jag hoppas jag skulle tänka lika som du om jag vore i din situation och jag tror nog det... men jag beundrar dig för ditt mod.

En varm helgkram till dig och din man. :-)

2012-02-24 @ 23:06:17
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0