Vinter och kallt!

idag skulle min äldsta dotter Monica fyllt 35 år. Man undrar hur hon skulle sett utom hon fått leva. 
Ja fick svar från datortomografin i fredags, har nån mindre fläck kvar på lungan men ska köra igång på tisdag med behandlingarna igen. Men alla tre tumörerna var kvar trots att förra gången fattade jag det som två inte syntes. Men lite svårt med språket att förstå min gulliga läkare som nu ärsjukskriven. Har konstiga symtom i min kropp vet inte vad det är. Varit en jobbig helg legat två dagar. Deppig för hur allt är men även andra saker. Fick mitt besked 2 januari och hade haft det ett år utan att veta, ja ett år som gått i behandlingar två operationer jobbigt år. Det nya året fortsätter med behandlingar minst till mars sen vet jag inte mycket mer vad som händer. Men önskar mig ett bättre år. Över en halv meter snö fick vi på ett dygn, och nu kom kylan minus 15 grader idag men ska bli kallare i morgon och några dagar framåt. Gillar inte mycket snö och kyla.Det jag önskar nu är en fin jul med min stora härliga familj hoppas det går attfå till det. Ha en fin första advent.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Så mycket som hänt hos dig det senaste året...nu får vi verkligen hoppas att det nya blir bättre! Förstår om det är tungt o deppigt ibland...
Du har ju ett änglabarn i himlen...tror hon vakar över dig!
Styrkekramar!
Ragnvi

Svar: Tack för din kommentar. Ja du vet väl om någon hur det är att gå igonom sånt här som gjort det själv, du förstårnog hur det är. Kram
mormor Eva

2012-12-02 @ 09:47:07
URL: http://rankans.blogg.se
Postat av: Ninni

Ja vilket eländigt år du haft. Måtte nästa år bli mycket bättre även om du inleder året med behandlingar.
Kramen.

2012-12-03 @ 19:56:28
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0