Jan åkte och jobbade nu.

Får panik varannan helg när han ska iväg och jobba, blir så ensam och när jag mår dåligt som jag gör nu blir jag rädd. Ligger så gått som hela tiden sprängande huvudvärk. Orkar inte läsa eller göra något. De hundra dagarna han fått i närstående pengar räcker ju inte länge ich vi förlorar mycket pengar nör han är hemma en helg. Vi tar sån dag när inget annat går. Gabbe skulle visst komma en stund i morgon. Har ju neuropati sen behandlingen i vintras så är hemskt att gå ut när det är kallt händer och fötter sticker och värker blir alldeles vita. så gruvar mig nu för ut medhundarna, men de får väl kissa utanför bara och gå in sen.På tisdag är det dags igen för onkologen,och jag har inte mått bra en enda dag tror jag sen sist. Hoppas det blir bättre den här gången. Hatar den här cancern och allt vad det innebär. Om jag vore pigg så jagkunde ta bilen och åka till nån. Men ska äta lite och sen sova en stund så kanske klockan går fort  till 21.00 när Jan slutar.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Fy vad jobbigt du har det! Jag tycker verkligen synd om dig när du ska ligga hemma och må dåligt ensam. Det är så orättvist att du ska behöva göra det när Jan egentligen vill vara hemma med dig. Varför är de så snåla med anhörigdagar! Men de som bestämmer sånt har säkert aldrig varit sjukare än att de haft en förkylning.
Jag vill också ha sällskap när jag känner mig dålig men C har lite svårt att ta sånt så han brukar smita hemifrån såna gånger. Men jag håller mig hemma med honom om han är dålig för jag har lärt mig att man ska behandla andra så som man själv vill bli behandlad...
Och nu är du på akuten också! Hoppas febern försvinner och att du snart får komma hem för så där eländigt ska du inte behöva ha det.
Massor med tröstekramar från mig.

2012-12-15 @ 00:04:05
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0