Vill inte visa mig ute!

Ser helt gräslig ut finnar som man inte får klämma på och överallt är dom. Var ju in i söndags på akuten tog prov, undrar om det blir ikväll med. Har legat på eftermiddagen fullt påklädd och pläd och täcke bara frusit som en tok. Sen blev jag lite varmare eter nån timme då var jag uppe i 37.9 men över 38 ska jag in. Undrar om man kan köpa en egen crp apparat så man slapp in, men ska ju ha hela blodstatusen så får väl ha ett eget lab då här. Man blir lite trött på allt åkande vet att det är nödvändigt för att kan ju bli allvarligt annars. Var ner till banken i morse med fixa lite, vi har nog den bästa banken Länsförsäkringar bank. Har försäkringar där med får tillbaka när de går med vinst. Alltid trevlig personal och snabba beslut. Vi behövde låna på huset i Bolnäs som sonen hyr, luftburenvärme som har en stor motor med fläkt som suttit där sen de byggde. Den har pajat nu och de ordnade snabbt det på ett bra sätt. Jag som skulle försöka göra lite hemma men det orkade jag inte. Ja som sagt jag passar mig för att träffa folk som inte känner mig och vet varför jag ser ut så här. Ögonfransarna börjar jag tappa redan den här gången håret vet jag inte men detbryr jag mig inte om. Snart måndag igen då trodde jag skulle må lite bättre innan dess men bara att gilla läget.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Fy sjutton vad jobbigt att du helst inte vill visa dig...
Och så denna feber. Ja du är väl snart van... eller det blir man väl aldrig.
Massor med styrkekramar!!!

2012-08-29 @ 21:32:35
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0