Har lite tråkigt

 
Tog den här bilden med mobilen våran Storflugen är fin i alla tider på dygnet. Var på väg till akuten och tyckte det såg så mysigt ut med molnen i vattnet.
 
 
 
 
 
Varje gång jag går förbi tar jag ett foto men sällan jag har min canon med mig.
Jan sover och jag roar mig vid datorn. Imorse när han kom hem från nattjobbet så skjutsade han ner mig och tog prov inför måndagens behandling, stackarn men nu får han sova längre istället får vi hoppas.
Ja har ju börjat tappa mina ögonfransar och ögonbryn redan undrar om jag tappar allt hår med nu. Hur jag kommer att se ut då när jag har acne i hela hårbotten med och ansiktet. Blir till att ha mössa och huckle jämt då tror fortfarande jag vägrar peruk.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ninni

Härligt fina bilder och en njutning för ögat. Kan tänka mig att det är en njutning för alla sinnen att vara där och få ta bilden. Eller rättare sagt så vet jag att det är så - det är ju det som är så härligt med att fotografera och fånga ögonblicken som inte kommer tillbaka.
Fy vad jobbigt att tappa ögonfransar och ögonbryn och kanske även allt hår. Men med dina vackra ögon och din fina form på huvudet så gör det inget för du är vacker ändå. Strunta i acnen. Låt människorna omkring dig drunkna i dina vackra ögon istället. ;-)
Kramen!

2012-08-31 @ 21:30:43
URL: http://ninni1960.wordpress.com/
Postat av: Marita Hillströms

Det finns så mycket fint att ha på huvudet så fortsätt vägra peruk du!

2012-08-31 @ 21:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0