Vilken energi jag haft i går och idag!

Ja inte som när jag är frisk men bra ändå. Igår gjorde jag en stor köttgryta och frös in så Jan ska ha och lätt kunna få sig mat. Idag har jag varit i gäststugan och börjat röja, blev riktigt mycket gjort. Känns så bra för Jan ska jobba och skjutsa och hämta hundar när han jobbar och han har ju mycket långpass. Men gillar hans schema jag som var så mot det först. Men får väl se hur det blir i fortsättningen hoppas allt flyter på bra då med. Väntar på datum när jag ska till Gävle och vara där en vecka. Ca två veckor kvar blir bra att få det gjort. Sen blir det inte mervän högsten vecka hemma så Uppsala och leverop. Vill få allt gjort men efter tar op. Blir det ju behandling igen, allt borde väl vara klart i agusti eller september. Sen börjar jag mitt nya liv. Imorgon skulle Anki komma och hämta mig så ska jag följa Ängla och titta när hon rider på stallet.sen är jag hos Anki med famil tills Jan slutar. Blir bra för känns lite långsamt när Jan har jobbarhelg. Tror Gabbe skulle komma på lördag. Allt blir nog så bra

Kommentarer
Postat av: ingalill

Så glad jag blir när du mår så bra.Ta nu vara på tiden.Ha det så bra tillsammans med de dina i helgen! Kramar från oss i Falun.

2012-04-19 @ 21:46:54
URL: http://medvitaknutar.bloggspot.se
Postat av: Ninni

Vad härligt du får ha såna där energidagar emellanåt. Debehövs och jag kan tänka mig att du känner dig riktigt nöjd.

Kram.

2012-04-25 @ 22:50:00
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0