Lite orolig!

Närmar sig nu på tisdag får jag veta om jag ska operera levern i Uppsala när jag ska till onkologen i Gävle. Vet att det är bra att få det gjort men vet att det är envstor operation. Sen hoppas jag att de kan ta tarmen med så sånt är klart. Bli ju cellgifterna sen igen. Ja så var det påsk Jan jobbar,men det går bra. På annandagen ska vi alla till Anki och ha knytkalasblir kul för Lotta med familj kommer hem med. Hoppas på att det blir varmare ute snart, när jag går ut blir jag jätte frysen sen. Igår var jag ut men fast det var 8 grader varmt frös jag sen inne fast jag hade mössa och vantar. Önskar bara jag blir frisk igen och kan leva ett normalt liv. Men det kommer nog att dröja för så mycket behandlingr och operationer. Det hemska är att det ökar så mycket många som får cancer. Har beställt lite nya kläder idag på rea känns som jag inte har något att ha på mig nu. Ska ta hit gäststugan som vi har kvar hos Gabbe i vår. Den är så bra och väldigt bra isolerad. Vi har ju en men den är mer en sommargäststuga. Hoppas sen att nån vill komma och ligga där. Om en timme slutar Jan skönt. Glad påsk till de som läser.

Kommentarer
Postat av: Helena

Bra att få operationen gjord även om det blir jobbigt. Förstår att du gruvar dig.

Kommer gärna och sover över i gäststugan om du känner dig ensam någon gång. Ta en dag i taget och njut av varje dag du mår bra. Kram.

2012-04-06 @ 20:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0