Jan hemma!

Skönt att han kom varit lång helg ensam. Väldigt orolig ikväll ökar ju närmare tisdag jag kommer. Idag har jag haft en sån dag när jag tror att det inte kommer att gå bra. Går ju upp och ner. Gruvar mig för att ligga på sjukhus flera gånger och länge utan besök. Jan kommer väl om han har hundvakt. Han är den bästa man kan ha när man är sjuk finns ingen bättre. Får se hur det blir med resan till Stockholm och Ozzy Osbourne den 25maj vart jag är då. Sen vet jag inte om nån kan ha djuren. Det ingick inte i julklappen. Trött isolerad känner jag mig. Men kanske blir positiv igen efter tisdag då jag vet mer om, när och hur allt blir. Påse på magen har jag tyckt varit en enkel sak men ikväll känns det inte så. Ja det går upp och ner. Saknar mitt normala liv.

Kommentarer
Postat av: Ingalill

Positiva tankar tror jag hjälper mycket, men förstår att du har alla dessa tankar.Kan bara (ana) hur man själv skulle reagera.Vi tänker varje dag på er. Så skönt att Jan är så just som han är. Ha det så jätte gott o tänk positiva tankar. Kram från oss i Falun till er!.

2012-04-09 @ 10:49:36
URL: http://medvitaknutar.blogspot.com
Postat av: Ninni

Naturligtvis går det upp och ner i känslorna inför framtiden och det som du ska igenom.

Du kan känna dig lyckligt lottad som har Jan och det stöd han verkar ge dig.

Nog kommer du att fixa att ha påse på magen. Det blir en baggis efter allt annat du går/gått igenom.

Kramen.

2012-04-17 @ 22:42:51
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0