Ja då var det Måndag igen då.

Ja skitvecka igen med Jans arbetstider. Jag känner mig lite låst måste nog skaffa en ny andrabil annars blir det jobbigt. Ja har ju sällskap som tur är av mina tre hundar som jag uppskattar väldigt.



Elvis fyllde ju 5 år i lördags god tårta fick vi och mysigt värre. Här sitter de två och är ju så tätt ihop så ser nästan ut som tvillingar.



Så fin tårta de är duktiga på det här.
Ja inte mycket man är här och skriver nu mer blir bara längre i mellan gångerna. Har nog mycket att skriva om men har väl inte riktigt lust eller vet inte riktigt vad det är som sätter stopp. Nu märker man att hösten är här blir mörkt tidigt på kvällarna, men lite mysigt när man får tända lampor och ljus. Ja det är lite för varmt inne än med ljus. Imorgon ska jag in till stan skulle varit ner i dag med men orkade inte skjutsa Jan och sen hämta honom i natt. Nu vill hundarna ut så klarade mig undan med några rader ikväll med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0