En helt vanlig dag 29 november

Ruggigt ute blåser men varmt regn har det varit med idag. Ja då tänder man en massa värmeljus som lyser upp inne och i själen. Allt känns så bra just nu och förr kunde jag inte säga eller erkänna sådana stunder för var så rädd att då skulle jag genast må sämre, men lärt mig mycket på ångestgruppen och känner att jag går åt rätt håll. Min kära Annmari har varit hit idag och det uppskattar jag mycket. Dracken varsin latte här vid köksbordet och bara pratade så trevligt med henne. Igår träffade jag flera andra trevliga efter att jag varit på djurskyddet på dan. Ja allt känns riktigt bra fast vädret kanske inte är det bästa men man får ta det positivt och tänka att det går inte så mycket till att värma upp stugan. Hundarna är lite trötta och slöa och jag själv har något som inte vet om det ska bryta ut eller inte. Lite små ont i kroppen och lite frysen, får väl se om det ger sig eller bryter ut.

Våran goa snälla Marrta som aldrig gör något väsen av sig.

lillplutten Zeke ser lite oskyldig ut men är lite kaxig ibland men go.

Och sist men inte minst  våran Tindra snäll och busig älskar alla pipleksaker. Vad vore livet utan djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0